Aby założyć konto dla użytkownika należy:
- W sekcji SYSTEM menu głównego, wybrać opcję Ustawienia, a następnie kliknąć w Użytkownicy.
- Na wyświetlonej liście znajdują się istniejące konta użytkowników.
- Jeżeli chcesz utworzyć nowe konto użytkownika, kliknij w przycisk STWÓRZ UŻYTKOWNIKA – zostaniesz przekierowany do formularza dodawania nowego użytkownika.
- Na wyświetlonym formularzu należy uzupełnić pola wymagane: IMIĘ, NAZWISKO, EMAIL. Wpisany email użytkownika musi być unikatowy, gdyż jest jednocześnie loginem użytkownika.
- Opcjonalnie możesz uzupełnić pole TELEFON, będzie potrzebny jeżeli planujesz wysyłać wiadomości SMS do użytkownika.
- System przypisuje domyślną grupę uprawnień (wskazaną w konfiguracji grup uprawnień). Jeżeli użytkownikowi chcesz przypisać inną niż domyślną grupę uprawnień, wybierz pożądaną grupę uprawnień poprzez odznaczenie domyślnej i zaznaczenie tej właściwej.
SUPER ADMIN
MIESZKANIEC
ZARZĄD - System domyślnie oznacza nowotworzone konto użytkownika jako aktywne.
KONTO JEST AKTYWNE - Jeżeli chcesz by system powiadomił użytkownika o utworzeniu dla niego konta i umożliwił użytkownikowi samodzielne ustawienie hasła do logowania, zaznacz pole:
RESET HASŁA - Kliknij w przycisk ZAPISZ.
- Użytkownik został utworzony.